BadHoliday.com - Кошмарите в туризма

Ти си в:   BadHoliday > Кошмарни хотели > Не ходете в Кос Хол, в Цигов чарк, на язовир Батак
Комарите бяха навсякъде в хотел Кос Хол

Не ходете в Кос Хол, в Цигов чарк, на язовир Батак

До момента мнението не се подкрепя. (общо гласували: 1747)

Най-ужасният хотел Kos Hol, в Цигов чарк, на язовир Батак!

Страшна жега в стаите, няма климатик, по стените мухъл, няма мрежа на прозорците и комарите си влизат спокойно, а хотелът, все пак, е на брега на язовира. Мръсни кърпи, чаршафите бяха за по малко легло и не стигаха от край до край. Седалката на тоалетната чиния беше счупена, душът също. Нямаше халати, а имаше уж SPA, което влизаше в цената за нощувката, но по късно се оказа, че нищо не работи, само гнусния им басейн.

Сами преценете, дали да отседнете там и имайте предвид, че аз не съм никак претенциозна, но там просто беше отврат!

Автор: Нели София (nel4etyyy_87@abv.bg)
Написано на 17 юли 2011 в 22:58 ч.
коментар До момента има 17 коментара:
подкрепя мнението
Написано на 1 септември 2011 10:46 ч.
И аз съм разочарована, не ми позволиха да ползвам спа центъра...............ххх
Dimi
Написано на 7 ноември 2011 14:07 ч.
Страхотен хотел - просто нямам думи.Всичко това, което е написано по-горе не е вярно.Стаите са перфектни-чаршафите и хавлийте блестят от белота. В ресторанта кухнята е много добра и цените им са нормални.Обстановката е предразполагаща за хапване и пийване. Просто една чудесна почивка изкарахме там.Пожелавам на всеки да отиде и да види!!!!!
Написано на 31 август 2012 12:35 ч.
Това лято често ходим до Цигов чарк със семейството ми и внуците ми.Отсядаме винаги в хотел "Кос Хол".Внуците ни не искат резервации за друго място.За този хотел и персонала мога да изкажа само положително мнение. Искам да изкажа голяма благодарност на персонала за приятното посрещане и добрите обноски
Написано на 25 май 2013 22:23 ч.
не останах очарована, сайта им е малко измамен, стаите са захабени, спа центърът им ползваш единствено джакузи и малък басейн, не всички стаи имат тераси, ресторанта им е доста скъп
Стоян…
Написано на 20 август 2013 01:16 ч.
Това лято отседнахме в хотел Кос Хол.Имахме големи очаквания.Останахме разочаровани.Настанихме се в двойна стая.Цената й беше 50лв на вечер,но се оказа следното:душът беше счупен, за да се изкъпеш трябваше да се наведеш под смесителя,капакът на тоалетната чиния не можеше да стои вдигнат,а падаше сам,чаршафът беше за по-малко легло,прозорецът се затваряше с помощта на райбер и имаше "чудесна" панорамна гледка към къпините в гората,тераса нямаше,имаше само една нощна лампа и тя не светеше,сателитната им телевизия се изчерпваше с 5 програми като дистанционното хващаше от 38-ият път,нямаше хладилник и като капак на всичко нямаше дори един стол човек да седне.Никога повече няма да отседнем в този хотел!!!
Кос-Хол…
Написано на 26 август 2013 17:10 ч.
До Стоян… Написано на 20 август 2013 01:16 ч. Господине, моля не лъжете. Също така никои не караме да наема стая на сила, всеки си преценява като не го устройва си тръгва.
не подкрепя мнението
Написано на 13 януари 2014 13:52 ч.

За последните 2 години съм ходила в "Кос-Хол" поне 10 пъти и смело мога да твърдя, че хотелът си е супер за цените. Два пъти се случи да няма свободна стая/защото решихме да  тръгнем и след 2 часа бяхме там/ и ни дадоха стая с джакузи на цената на обикновена стая. Персоналът е чудесен. Верно цените в ресторанта са малко по-високи, но никой не те насилва да се храниш там. За мен на Цигов Чарк "Кос-Хол" е хотелът.

Гергана
не подкрепя мнението
Написано на 13 февруари 2014 14:53 ч.
Здравейте,  аз съм много редовен клиент на този хотел,и смело мога да кажа,че е един много хубаво.Хората са много любезни.Спа центъра е хубав топъл,а в случаите когато не са ми позволили да го ползвам (бил е в ремонт) цената е по ниска.Правят и много хубави агнета по поръчка на мен са ми правили за именния ми ден и беше уникално.Страхотно е не вярвайте на подобни коментари,а по добре е сами да го посетите и да разберете колко е красиво.А сутрините са най-красиви,когато дръпнеш завесата и погледнеш язовира уникално е.
подкрепя мнението
Написано на 29 април 2014 15:00 ч.
Здравейте, Наблюденията ми са от съвсем скоро. С приятели решихме да отидем във въпросният "ХОТЕЛ" . Резервирах 3 стаи. Цената им беше 50лв , като можеш да ползваш и "СПА центъра". Местоположението на на "ХОТЕЛА" е много добро, и всичко свършва до тук. В "СПА-то" работеше само басейна, топъл. Джакузито, ако може да се нарече джакузи, дюзите не работеха. Имаше сауна,парна баня и горещо кресло, ама бяха на тъмно с залепени копчета. Парната баня не работи, столът не работи, сауната не работи, ключовете по стените бяха залепени с изолирбанд. Старчът жици от лампите, и всичко това в влажната среда. Общо взето от "СПА ЦЕНТЪРА " работеше само басейнчето. Седнахме да вечеряме, сервитьора - не мога да повярвам как собствениците са си позволили да наемат толкова некадърен персонал. За всеки въпрос от наша страна отговора беше " Сега ще попитам". След 2 часа престой в ресторанта неможах да си поръчам основното ястие. "сервитьора" ми обърна гръб и отиде да си седне на масичката и да си пуши цигарата. Бях втрещен. Изчаках да мине вечерта и извиках собственичката. След, като й разказах , отговора-въпрос й беше "А вие знаете ли колко трудно се намира персона" Нямах думи. Ако нещо от обявената стойност на услугите за който заплащаш не работи мисля си, че трябва да бъде отразено в сайта или на рецепцията. И в крайна сметка 3 стай по 100лв. = 300+  2 вечери х 100 лв. и всичко това е 500лв за два дена критично обслужване. Аз лично никога повече няма и да си помисля да отида в този "СПА ЦЕНТЪР"
Написано на 24 юни 2014 11:56 ч.
Вчера се върнахме от въпросния хотел и сме със смесени чувства. Ще започна с плюсовете. Хотелът е на прекрасно място на 15 метра от язовира и предлага невероятна гледка. Впрочем това е единственият хотел в Цигов Чарк, който е толкова близо до водата! Всички останали са зад шосето. Хотелът е сравнително евтин, въпреки че закуска не е включена. Стаите са чисти и прилично обзаведени(в нашата имаше плосък тв, хладилник, два халата, кърпи, тераса с изглед към водата. Поръчахме си два масажа и останахме доволни. Неприятната изненада дойде вечерта, когато слязохме за ресторанта, който е към хотела. В 20.30ч. беше тъмен и заключен. Нямаше и помен от жената на рецепцията (леля Цеци), барманчето и сервитьорката). И това при положение, че не бяхме единствени гости!? Трябваше да палим колата и да направим компромис с някаква крайпътна кръчма, която беше скъпа и постоянно летяха мухи. Не сме от капризните, но в този ден имахме специален за нас повод и искахме нещо "по-така". На сутринта пък нямаше топла вода, а малко след като закусихме спря и тока. В общи линии това е. Давам оценка 4/6 :-)
подкрепя мнението
Написано на 14 февруари 2015 19:01 ч.
Хотела е супер гаден . Не ходете ! Всички негативни коментари са ВЯРНИ . Водата в басейна е 24 градуса, а се опитват да ме убеждават, че била много топла. Джакузито само така се казва, нищо общо!!! душовете са трагични парната баня не работи, пълна е с мухъл.... ужасно е в стаята мирише ужасно на тоалетна, а ми обясняват че някой бил счупил аспирацията в така нареченото СПА има потенциално опасни лампи !!! Поне има топла вода на душовете. А и капака на тоалетната е счупен!!! За Бога не ходете там !
не подкрепя мнението
Написано на 23 август 2015 17:55 ч.
В момента почиваме със съпругата ми в Кос-Хол и сме много доволни: хотелът и ресторантът се поддържат много добре, стаята е хигиенична и всичко функционира нормално, има мрежи против комари, има халати за басейна, кърпите са чисти, собственици и персонал са особено приветливи, а климатици не се обещават никъде в сайта на хотела или другаде и не може да се очакват.  Негативните отзиви са или злонамерени, или се отнасят за друг хотел или за друго време.  С удоволствие ще почиваме тук отново, заповядайте и вие! Проф. Атанас Бижев 23 август 2015
подкрепя мнението
Написано на 16 ноември 2015 13:37 ч.
Тази седмица ходихме във въпросния хотел. Бяхме резервирали апартамент с изглед към язовира по 2 причини. Аз съм фотограф и исках да снимам изгрева от терасата, ние сме семейство с 2 деца и ни трябваше повече пространство. Резервацията направихме в сряда, поискахме да платим капаро, но ни казаха, че няма нужда, записват ни и няма да има проблеми.Още с пристигането ни погледнах към апартамента на горе и видях кърпи проснати на терасата. На рецепцията ни посрещна младо момиче, което като разбра, че сме за апартамент, вдигна телефон и каза: -Ми тука има още едни за апартамент с 2 деца на 4 и на 8 години. След кратък разговор се оказва, че други хора са резервирали предната вечер същия апартамент и са дошли малко преди нас. Нямаше извинения, казаха че апартамент НЯМА и просто ни предложиха двойни стаи по 50лв. Те разбира се не гледат към язовира, а назад към пътя. Вдигнахме телефона на жената, с която говорихме и резервирахме. Тя много добре си спомни кои сме и каза, че до 2 часа ще е в хотела, да я чакаме, имала нещо предвид за някаква стая с джакузи на последния етаж и щяла да ни компенсира с нея. Седяхме в стаите 3 часа без да разопаковаме багажа си, децата мрънкаха и искаха да влизат в басейна. Накрая се разбра, че никой няма да ни се обади повече и се настанихме. Ужасно сме разочаровани от тази постъпка. ако се бяха извинили поне, мнението ми нямаше да е толкова лошо.
100ян
Написано на 2 януари 2016 23:55 ч.
перфектен хотел
подкрепя мнението
Написано на 21 февруари 2016 10:12 ч.
Ходили сме няколко пъти в този хотел и да ви кажа ,за парите е предлаганото си е ок !? На по претенциозните има 4 ,5 звездни хотели !?
Написано на 22 август 2016 16:28 ч.
Бяхме за една нощувка в този "хотел".Добре, че не бяхме за повече.Чудя се откъде да започна?!Тераса няма - гледката е трънаци и храсти. За халатите просто нямам думи - толкова мръсни... Добре, че си носехме. В този СПА център има един малък- мръсен басейн и едно УЖ джакузи. За банята... мръсно, всичко е мръсно - душ-кабината, тоалетната чиния в ужасно състояние, по пода в банята косми... топлата вода - хич я няма. Ресторанта толкова скъп, а и на всичкото отгоре имаш чувството, че си на самообслужване, тичаш да търсиш сервитьорката, рано-рано затварят, а и кухнята я няма никаква.Не ходете там, недейте, имам чувството, че си хвърлих парите на вятъра и останах толкова разочарована.
Написано на 15 април 2018 02:48 ч.
В този хотел никога няма да стъпя. Първо останахме излъгани, месеци нарад опитвам да поставя коментар за кошмарното ни преживяване на нова година и целенасочено, той не бива публикуван. Ако се разтърсят хората, за този хотел няма актуални коментари, а позитивните такива сигурно са фалшиви. Резервирахме в този хотел за Нова година стая и бяхме щастливи, че в последният момент се намери такава за нас. Бяхме предупредени, че е странична и гледката към езерото не е пълна. С това бахме съгласни, но никой не ни каза, че стаята е ужасно мръсна в банята има мухъл и не е чистена сигурно от месеци. Водата в тоалетната беше зелена, само жаби липсваха. Носеше се миризма на застояло и беше толкова противно, че прежалихме 250 лв. Капаро, който бяхме дали и си заминахме. Незнам дали всички стаи във въпросният хотел са такива, но е достатъчно, че и една такава предлагат на гости. Единствено съжалявам, че не снимах стаята, за да предпазя други хора да не бъдат излъгани, както ние бяхме. Няма да коментирам посрещането ни в хотелът.... Просто съвет към собствениците или изчистете и сменете персоналът, или затваряйте...тази дупка!!!
Дай своята оценка!
vote no vote yes comment
send_icon
Екипът на Bad Holiday не носи отговорност за изказаните становища. Отговорност за съдържанието на всяка предоставена информация носи авторът й. Всяко доказано невярно твърдение и коментарите към него се изтриват незабавно.